|
|
EGCRF Partners Discussions :: This is a shared weblog for the partners in the EGCRF project.
|
Weblog | 50 entries | 21-August-2007 | 21 authors |
|
geias as
|
Blog Entry | 4 replies | 03-April-2007 | visariwn |
|
|
Discussion Topic | 2 replies | 03-April-2007 | Γάκη Ανδρονίκη |
zygise ta yper kai ta kata
agapite visariwna,
h douleia sou einai tromera endiaferousa kai ypeuthynh taytohrona.kai esy o idios anagnorizeis oti sou prosferei polla xrimata kai eleuthero xrono.katalavainw th dyskolia ths douleias sou giati apaitei sygentrosh kai akriveia.auta ta duo prosonta pou ta diatheteis pithanon na min ta exeis anagnwrisei ston eauto sou. auto se kanei na ypotimas tis ikanothtes sou.kalo einai na skefteis poies protaireothtes vazeis sti doukeia sou kai sti synexeia na zygiseis ta yper kai ta kata ths ergasias sou. afou to kaneis tha epanaksiologiseis afta pou sou prosferei. epipleon,mporeis na vreis gia ton eleuthero xrono sou kapoies drastiriothtes pou sou aresoun kai na askiseis ta hobbies sou.asxolies pou se endiaferoun tha gemisoun to xrono sou kai tha se kanoun na niwseis perissotero dhmiourgikos.
den kserw an se vohthhsa...elpizw na skefteis auta pou sou eipa.
perimenw na mou peis tis skepseis sou.
Anda.
|
|
euxaristw poly | Discussion Topic | 0 replies | 10-April-2007 | visariwn |
eteroapasxolisi
katarxas thelw na se euxaristhsw gia tis sumboules kai tis parathrhseis sou.
wstoso tha hthela epipleon na dhlwsw oti ena megalo zhthma pou tha prepei na mas apasxolei einai to thema ths eteroapasxolhshs. arxika spoudasa mhxanologos mhxanikos, alla oi douleies pou eixa analavei den me ikanopoiousan kai etsi apofasisa na dwsw eksetaseis gia ti thesi tou elegkti enaerias kukloforias. profanws, h ania mou dikaiologeitai apo to gegonos oti den asxoloumai me tis arxikes mou spoudes oi opies stin ousia me endieferan.tha ithela na mou peite thn apopsi sas sxetika me to thema tis eteroapasxolisis.
sas euxaristw
|